از لحظه ی ایده تا محصول نهایی، از سوال اولیه تا پاسخ نهایی، مخاطب ها مهمترین عنصر رشد هر کسب کار هستند!

مخاطبی که مشتری است، مخاطبی که سرمایه گذار است، مخاطب مشتاق و مخاطب مخالف!

سعی در ترسیم تصویر صحیح از این مخاطب، و پیدا کردن راههای ارتباط پویا و مدل های ارتباطی دغدغه ی هر روزه است.

دغدغه ارتباط با رسانه، نحوه تعامل با مشتری، ارتباط مناسب با سرمایه گذار ، میتواند کمتر شود.

مهم ترین تصمیم در ارتباطات، شناخت  و دسته بندی مخاطب، انتخاب نوع رسانه، انتخاب پیام مناسب ( و به تناسب آن انتخاب لحن و نوع بیان) است.

خیالتان راحت هیچ فرمولی وجود ندارد، اما روش هایی برای برنامه ریزی، سنجیدن و بهتر شدن وجود دارد .

ﺳﺮﻓﺼﻞ:

  • تعریف روابط عمومی
  • روابط عمومی چه چیزهایی نیست؟

وقت و اندازه و مکان مناسب روابط عمومی برای استارتاپ ها

  • نقش و مدل روابط عمومی در مراحل مختلف رشد استارتاپ
  • بومی سازی روابط عمومی در مدل چشم گاو Bullseye
  • بومی سازی روابط عمومی در ترکشن Traction

مدرس:

ریحانه توکل

رزومه مدرس:

  • کارشناس ارشد ارتباطات شرکت رهنما
  • روابط عمومی و مدیر بازاریابی دیجیتال ایسوس ایران
  • مدیر توسعه‌ی کسب‌وکار ماهنامه‌ی پیوست
  • طراحی و مدیریت طرح روابط عمومی و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و کمپین‌ها برای شرکت‌های مختلف مانند کافه بازار
  • روابط عمومی و طراحی ساختار بازاریابی شرکت آرت تاکز

 

تاریخ برگزاری:

پنج‌شنبه ۲۳ آ ذر

ساعت ۱۰الی ۱۶

 

هزینهی دوره:

شرکت‌کننده‌ی جشنواره‌ی وی سی کاپ: ۳۰ هزار تومان

شرکت‌کننده‌ی آزاد: ۵۰ هزار تومان

 

گواهی پایان دوره: دارد

 

فرم ثبت‌نام

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *