از لحظه ی ایده تا محصول نهایی، از سوال اولیه تا پاسخ نهایی، مخاطب ها مهمترین عنصر رشد هر کسب کار هستند!

مخاطبی که مشتری است، مخاطبی که سرمایه گذار است، مخاطب مشتاق و مخاطب مخالف!

سعی در ترسیم تصویر صحیح از این مخاطب، و پیدا کردن راههای ارتباط پویا و مدل های ارتباطی دغدغه ی هر روزه است.

دغدغه ارتباط با رسانه، نحوه تعامل با مشتری، ارتباط مناسب با سرمایه گذار ، میتواند کمتر شود.

مهم ترین تصمیم در ارتباطات، شناخت  و دسته بندی مخاطب، انتخاب نوع رسانه، انتخاب پیام مناسب ( و به تناسب آن انتخاب لحن و نوع بیان) است.

خیالتان راحت هیچ فرمولی وجود ندارد، اما روش هایی برای برنامه ریزی، سنجیدن و بهتر شدن وجود دارد .

ﺳﺮﻓﺼﻞ:

  • تعریف روابط عمومی
  • روابط عمومی چه چیزهایی نیست؟

وقت و اندازه و مکان مناسب روابط عمومی برای استارتاپ ها

  • نقش و مدل روابط عمومی در مراحل مختلف رشد استارتاپ
  • بومی سازی روابط عمومی در مدل چشم گاو Bullseye
  • بومی سازی روابط عمومی در ترکشن Traction

مدرس:

ریحانه توکل

رزومه مدرس:

  • کارشناس ارشد ارتباطات شرکت رهنما
  • روابط عمومی و مدیر بازاریابی دیجیتال ایسوس ایران
  • مدیر توسعه‌ی کسب‌وکار ماهنامه‌ی پیوست
  • طراحی و مدیریت طرح روابط عمومی و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و کمپین‌ها برای شرکت‌های مختلف مانند کافه بازار
  • روابط عمومی و طراحی ساختار بازاریابی شرکت آرت تاکز

 

تاریخ برگزاری:

پنج‌شنبه ۲۳ آ ذر

ساعت ۱۰الی ۱۶

 

هزینهی دوره:

شرکت‌کننده‌ی جشنواره‌ی وی سی کاپ: ۳۰ هزار تومان

شرکت‌کننده‌ی آزاد: ۵۰ هزار تومان

 

گواهی پایان دوره: دارد

 

فرم ثبت‌نام

 

۲۰مرداد ۱۳۹۵

نیروهای پنج‌گانه porter، دست یافتن به یک قدرت متعادل در موقعیت‌های کسب وکار به وسیله‌ی نیروهای پنج‌گانه porter   نحوه‌ی آنالیز قدرت رقیبان خود را بیاموزید. ابزار نیروهای پنج‌گانه porter ساده اما بسیار قدرتمند می‌باشد. چرا که می‌توانید قدرت کاذب خود را در موقعیت تجاری موجود تشخیص دهید. چنین تشخیصی بسیار سودمند می‌باشد زیرا به شما […]

۱۵شهریور ۱۳۹۵

با توجه به درخواست‌های رسیده و تصمیم شورای سیاست‌گذاری هشتمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف (VC Cup) مهلت ارسال طرح‌ و ایده جهت شرکت در جشنواره تا تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۵ تمدید می‌گردد.    

۱۹شهریور ۱۳۹۵

آماده شدن برای یک ارائه‌ی خوب ممکن است در نگاه اول کار دشواری به نظر آید. چه این ارائه در مقابل عده‌ای سرمایه‌گذار با تجربه باشد یا این‌که در مقابل تعداد زیادی از افراد علاقه‌مند در یک رویداد معتبر باشد. رساندن پیغام باتمام وضوح علی‌رغم زمان محدود تمام آن‌چیزی است که از یک ارائه‌ی خوب […]

۱۹شهریور ۱۳۹۵

فرصت های جدید را کشف کنید ، ترس هایتان را مدیریت و آن‌ها را محدود کنید. آنالیز SWOT یک تکنیک  مفید جهت کشف ضعف‌ها و نقاط قوت می‌باشد، و در تشخیص فرصت‌های پیش روی شما و تهدید‌هایی که با آن‌ها مواجه اید بسیار کارآمد است. استفاده از این آنالیز در قالب کسب‌وکارهای تجاری، به شما […]